Educação para a Inclusão Digital como medidas promissoras na pandemia e pós-pandemia
PDF

Palavras-chave

educação
pandemia
inclusão digital

Como Citar

Rodrigues, E. N., & de Souza, F. N. (2021). Educação para a Inclusão Digital como medidas promissoras na pandemia e pós-pandemia. Docent Discunt, 2(1), 7–10. https://doi.org/10.19141/2763-5163.docentdiscunt.v2.n1.p7-10
https://doi.org/10.19141/2763-5163.docentdiscunt.v2.n1.p7-10
PDF

Referências

BELAY, D. G. COVID-19, Distance learning and educational inequality in rural Ethiopia. Pedagogical research, v. 5, n. 4, 2020.

BOZKURT, A.; JUNG, I.; XIAO, J.; VLADIMIRSCHI, V.; SCHUWER, R.; EGOROV, G.; PASKEVICIUS, M. A global outlook to the interruption of education due to COVID-19 pandemic: Navigating in a time of uncertainty and crisis. Asian journal of distance education, v. 15, n. 1, p. 1-126, 2020.

EWING, L; COOPER, H. B. Technology-enabled remote learning during COVID-19: perspectives of Australian teachers, students and parents. Technology, pedagogy and education, p. 1-17, 2021.

LITHEKO, D. S. The difference in performance between schools situated in the urban areas and those in the rural areas of Lesotho. Electronic journal for inclusive education, v. 2, n. 9, p. 2, 2012.

UNESCO, 2020. COVID-19: impact on Education. Disponível em: https://en.unesco.org/covid19/educationresponse. Acesso em: 11 junho 2021.

Creative Commons License
Este trabalho está licenciado sob uma licença Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Copyright (c) 2021 Docent Discunt

Downloads

Não há dados estatísticos.